Kontrollerad ilska

Jag hatar måndagar.
Och när jag säger att jag hatar måndagar, så menar jag verkligen att jag hatar måndagar.
Ingen normal känsla av trötthet, insikten om att det är fem dagar till nästa ledighet och faktumet att man hatar sitt jobb.
Nej, jag är onormalt pigg för att vara måndag morgon tio i 6, det är bara fyra dagar till mitt mål och jag rent av älskar att vara på mitt jobb.
Nej, min hatiska inställning till måndagar är på ett annat plan. Min ilska är flera höjder över havet aggressivare än så.
Men jag tänker inte låta den ta överhanden idag igen.
Jag kan kontrollera min pysande, tickande ilska.
Tänk fredag morgon när du vaknar Beez. Då är livet som det ska vara igen.
Känslan av att något saknas är överhängande och styr mina måndagar.
Men bara fyra dagar tills jag känner värme igen.

Sista gången jag får säga detta idag, men jag hatar måndagar.


Kommentarer
Postat av: Gibbs

Jag är oehört chockad över hur snyggt resultatet blev när jag sprayade färg på min klänning.. =)

Men du kommer väl på Guld festen den 4okt?

I miss you sooooooo...<3

2008-09-23 @ 10:08:45
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0