Regn upphör

Regn, blåst, regn, storm, regn, kastbyar.
Helgens vattenkaskader från himlen verkar slutligen ha tagit slut. Typiskt att så skedde på hemska måndag morgon.
En blomstercheck, en förkylning, en tekanna, ett blomsterarrangemang och en känsla av fullständig kärlek senare har helgen återigen nått sitt slut.
Saknaden finns redan men jag vet att det bara är en tillfälllig hemskhet.
Jag älskar mer än jag någonsin gjort och den finns bara en framtid, vi. Därför finns lugnet bakom den ibland hysteriskt saknande Beez.

Det gyllene partyt med fett grymma töser missades mycket ledsamt. Men ibland orkar man inte helt enkelt.
Jag får säkerligen se alla fina fotbollsprinsessor i guldene outfits i efterhand, men jag borde varit en av er.
Ett hopp upp nästa år. Damn we´re good.

Under veckan skall följande to-do-s hinnas med:
-besök hos snart till Egyptenflyende föräldrar
-träffa underbara busvännen (om hon har tid med lilla bus)
-komma försent till jobb (sker idag, så det lyckades jag med snabbt)
-ta itu med gigantiska tvättberget
-ordna fina hyllan
-vara glad flicka
-sakna och älska
-laga riktig mat
-dansa i vardagsrummet
-promenera
-våga mig in i simhallen
-tänka på underbara framtiden

Ha en underbar hemskmåndag.



Klamrar sig fast vid sommaren. Vacker bild från underbart mysig dag med älskade du.

Kommentarer
Postat av: Gibbs

Jaa, någon måste ju föra alla partytrix vidare.. =)

Det var en helt underbar kväll, alla hade kul =)

2008-10-06 @ 16:27:09
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: s

klart ja har tid. på tordag ses vi!

2008-10-07 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0