It´s time

My dear amigos.

Igår precis innan jag föll i tung sömn på min mjuka sköna dunkudde, kom min ständigt filurandes hjärna på att det här tar sitt slut idag.
Mina tankar och underliga infall kommer inte längre kunna läsas av omvärlden.
Jag skall istället köpa mig en röd fin bok i vilken jag kan skriva ner mina sinnesstämningar med vacker handstil.
Så här kan jag faktiskit inte ha det längre.
Det händer mycket i den förvirrade lilla Beez liv just nu, men saker som är menat för bara oss.
Saker och liv förändras. Mitt har gått från förvirrad själ, slungandes på autobahn, till en lugn och harmonisk människa med en underbar framtid med de enda jag vill vara med. just precis här intill
Den röda fina boken är för bara mig.
Men en betydligt mer öppen Beez än för 2 år sedan delar mer tankar på riktigt än via detta enmannaforum.
ch därför behöver jag det inte längre.

It´s time for me to leave.

Over and out amigos.


Kommentarer
Postat av: s

då kräver ja att du letat upp en annan blogg som ja kan ägna igenom varje dag!:(:(:(:(:(

2008-11-04 @ 07:51:57
Postat av: Simmis

Snyft... Du ska väl inte lägga ner bloggandet? Det får du inte göra, vad ska jag då läsa om när jag har en stund över?

2008-11-06 @ 20:24:52
URL: http://simmis.blogg.se/
Postat av: julls

tur att man får äran att följa ditt liv live ist ;)

pusssen å kramen

2008-11-07 @ 19:38:52
Postat av: Ellinor

Men fy så sorgligt. För mig - inte för dig:) Upptäckte din blogg alldeles för sent!



Du skriver så vackert! Hoppas att din röda fylls av underbara ord.



xxx

2008-11-08 @ 13:38:36
URL: http://mariaellinor.blogg.se/
Postat av: simmis

snyft....

2008-11-11 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0