Stupid Sunday Song

"Got a sundayhead, the beer taste like
October weather, and the light outside
is a boring matter of time
But if you would come around I'd shine
I'd be at ease and you'd cross my mind
and kiss this lonely mouth

But you'll stay out, yeah you'll stay out
Sunday night and you'll stay out"


Perfekt sång för denna söndag.
På mage i soffan med kaffet i min änglamugg. Höjer blicken ett par centimeter och ser det strålande vackra majvädret som ruskar ytterst lite i kastanjeträdens blommor utanför.
Synd om stackars liten Beez som bestämt att i dag banne mig ska jag städa denna skitiga samling av pryttel och bråte som kallas vårt hem.

Sedan skall jag göra mitt lilla arrangemang till mor min, eftersom dagen idag är tillägnad allas snälla mammor.
Fina stenar och ljus skall bli en vacker tanke till mamman som jag trots mitt arga sätt älskar så mycket.
Jag vill också bli mor minsann och ha en dotter som skänker mig en vacker tanke emellanåt.


Min prickiga klänning är funnen.
En viss Rut i Göteborg hade hittat den. Vänligt nog hade hon satt en lapp på den som löd "I väntan på Beez" .

image73
Observera längst ned till vänster. Min vänstra stortå.


Ger er även en sommarbild.

image75


Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon
Tänkte bara önska dig en trevlig söndag:)

2008-05-25 @ 10:13:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

godmorgon :)

2008-05-25 @ 10:15:11
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: julls

fiiiin klänning.. kanske e ett plagg för kväällens examensgille?!

2008-05-31 @ 08:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0