Överträdelse beivras

Privat mark
Tillstånd kräves
Obehöriga äga ej tillträde
Platsen reserverad
Parkering förbjuden
Överträdelse beivras

Tänk om dessa skyltar kunde fästas utanpå min bubbla.
Med tunna tunna nålar givetvis, så det inte blir märken.

Ibland vill jag stänga ute hela världen.
Jag är så arg. Nej, inte arg förresten. Mer frustrerad.
Mina fingrar kan inte sluta trumma.
Mina ben kan inte sluta med sitt nervösa tappande.
"Vad är det med dig?"
Den värsta frågan att ställa.
Ingenting!
För det är ingenting.
Frustrationen finns på grund av att jag finns.


Jag vill ha sirener också.

Blinkande flashande sirener som via en megafon skriker:

Förbannad Beez. Keep away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0