What´s wrong with this weather

En dålig dålig bloggare har jag varit den sista tiden.
I´ll make it up to you.
Some day. Some how.

Igår när jag promenerade till jobbet vart det ömsom gigantiska blötsnöflingor, ömsom hagelkulor stora som tennisbollar. Addera sedan snålblåst så har du en lagom beskrivning av mitt humör.
Jag kom till jobb som en tvättbjörn.
Ja se för fan till att sminka dig innan du ger dig ut i snöblaskvädret.

Idag däremot är det en strålande vinterdag.
Härligt faktiskt.

Igår lyckades jag.
Bollarna transporterades från den ena handen till den andra utan att falla i backen med ett helvete.
Cirkus kanske skall bli min nya väg i yrkeslivet. Den jag är inne på tycks ju gå åt helvete.
Varför vill ni inte ha mig?

Over and out.
//Big Foot

image64

Kommentarer
Postat av: Simmis

Depp Beez?

2008-03-18 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0