No action today

image63

Som en död sill.
Så känner jag mig idag,
Ligger på mage i soffan.
Har ätit citron- och lakritsglass. Mumma.
Även en godisbit eller möjligtvis två....
Har boken ouppslagen framför mig.
Tvätten ovikt i korgar och kassar.
Sugen på en öl eller möjligtvis två. Men det är ju bara torsdag idag.
"Man ser svampar med den här." Äckligt. Varför visade tanten mig den?
Ögonen går i kors.
Jag är pömsig. Nej nej. Inte sexuellt utmattad. Förlåt. Nanig då?
Tråkiga tv-program.
Bangade träningen.
Diskade disken. Strongt.
Fick inget svar idag heller.
Saknar kramar.
Vill äta påskägg. Med nougat.
Imorgondag är det fredag. Göttmos.

Kommentarer
Postat av: julls

waaa vilken äcklig fisk..

2008-03-17 @ 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0