Bridget Jones

Mitt liv bör skildras som memoarer. Ungefär som Bridget Jones sägs det.
Allt underligt händer mig hela tiden.
Hur kan det komma sig?

Jag ligger på mage i soffan och blickar ut mot det kalla, blöta, blåsiga, snöyrande vädret och funderar över vad som får mig att ge mig ut i detta för att löpträna?
Hur kan någon människa utsätta sig för detta frivilligt?
För att leka med den runda underbara bollen, kan jag utsätta mig för vad som helst.
Men när detta tas ifrån mig och jag blir tillsagd att löpträna tills min för tillfället ytterst otränade kropp förmodligen kräks av ansträngning, hur kan jag då ge mig ut i detta vädret frivilligt? För det måste väl anses frivilligt?

Idag är en perfekt ligga-i-soffan-och-titta-på-film-och-äta-upp-påskgodiset-dag.
Önskar att det var det som stod på schemat idag.
Men icke,

En vintrig bild ger jag er idag, från gårdagens äventyr.

image68

Kommentarer
Postat av: corny

åååh, hoppas träningen gick kanon.. ja svek lite känner ja! :/

2008-03-26 @ 12:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0