You´ve got to love

Borde gå ut i solen. Ska. Alldeles strax.
Skall sätta mig med en bra bok och sola lite tänkte jag.
Men lindan på låret ger nog ingen snygg bonnabränna, så jag tar  bort den. Förlåt.
Känns för jäkligt att tvingas ha linda efter match och hoppa runt som en gräshoppa. Då ser det ut som om man fått stryk.
Vi vann. Igen. Vi är grymma.
Glad men trött Beez .

Igår var jag med mor och far i pölsens rike.
Öl inför stundande EM inhandlades. En och annan rom-och-cola lär det bli också.



Liten bil, mkt öl. =0)

En dag på beachen måste det bli snart. Det är varmt som tusan och jag har fotbollsbonnabränna. Den suger. Bruna knän, armar och fejs. I övrigt vit som ett lakan.
Blärk.

Picknick i det gröna i vyerna av Halmstad från above hade vi häromdagen, min älskade och jag,
Mys.
I´m a lucky girl.



Taken from above.

Jag älskar så mycket att det ibland gör ont. Hur har jag någonsin kunnat leva utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0