What a weekend. =0)



Bira och chibbe. Party party.

Totalt grundlurad hoppade jag bland vattenpölarna i ösregn.
"Var är du? Ser inte dig!"
Vänder mig om och han står helt snustorr under farstutaket.
Fan va jag gick på den då.
Attans bananer.

Några najsa dansmoves till den skickliga trubaduren.
Många kladdiga smoked ribs.
Gigantiskt ölstop.
Underbara människor.
Hur skulle kvällen kunna bli annat än annorlunda?



En värdinna har det alltid hektiskt.


Om fredagen var sagolikt rolig var gårdagen magiskt rolig.
Du min älskade vän är den undrabaraste av vänner.
Trots ditt skiftande humör med fasliga utbrott och igenslängda dörrar är du min själsfrände. =0)
Söt och knasig student avfirades.
Fotboll watchades med många nej nej nej nej.
Vårt underbara framrädande av Den blomstertid nu kommer kommer för alltid förstöra vännernas sommaravslutningar med små söta barn i kyrkan. Våra moves och våra skira sångröster gjorde sången till en Beez och Tuve specialty.
You´ve got to just love us.

Dags att duscha och hämta Jyggen.
Mor min har kört honom för första gången, så Jyggen är nog lite skärrad.

Over and out babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0