Time is on my side today

Dagen idag har varit helt tillägnad Beez.
Ibland är det underbart att bara vara jag.
Bara jag och mina tankar drällandes bort från alla som ställer krav och försöker peka.
Jag diskuterar mina drömmar och mål med mig själv. Försöker få svar på mina funderingar huruvida vara eller inte vara, äta eller inte äta, dansa eller inte dansa, fnittra eller inte fnittra.



Ibland är det underbart att få dansa. Flippa ur och bara vara spralliga Beez, så som hon alltid borde få vara.

Balkongen är plötsligt en plats dit jag längtar efter att få vara. Vi har planterat massa blommor och väntar bara på att jordgubbarna skall bli röda.
Rödmålade blev även mina fina sommarfötter idag. Nu kan de kika fram ur sandalerna utan att tycka de känner sig vinterbleka.



Dags att plocka fram violglassen ur frysen. Läsa min citronbok i väntan på nästa fotbollsmatch. Är det inte underbara tider, alltid en match på tv. Vilket betyder att det alltid är tillåtet med en kall bira.
Min egen dag börjar nalkas mot min egen kväll och jag börjar faktiskt känna mig lite ensam och övergiven.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Simmis

Snygga fötter! Mina e rosa... =0)

Vi väntar oxå på våra jordgubbar...

2008-06-09 @ 12:24:33
Postat av: cajjan

aaaw (: vad kul

2008-06-09 @ 15:39:43
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0