Stormvarning

Som en 4 tons sten har jag sovit inatt.
Damp ner i sängen strax efter slutsignalens 2-0 och somnade innan huvudet tagit vid dunkudden.
Ingen tillstymmelse till liv förrän klockan pep 05.20 och signalerade dusch, kaffe och alldeles strax promenad i storm till för tillfället tråkiga arbetet.

Stundande helg innebär partaj med die kollegen, avfirande av ung och framtidstroende alldeles underbar student samt en inbjudan till en fest för gammeltackor, med spanskt tema.
Innan helg ska jag hinna med hårfärgning på egen hand, hårklippning, klädinköp, fotbollsträningar samt försöka bota min överhängande förkylning.
Spanskt tema. Vad bär man då? Kastanjetter, tequila och tjurar förknippar jag. Rött. Där har vi det. Rött måste vara kvällens färg.

Jag är inte i form. Inte redo för anstormning alls.
Jag vill bara bli omfamnad och känna att jag är bra.
Varför har människor så svårt med kramar? Jag älskar kramar.

Time for action.

Över and out my beautiful ones.


Kommentarer
Postat av: Gibbe

Rött,svart..svart spets tänker jag på!

fast i lite mer avklädd form! haha

och en massa tända ljus!

Och hetta, det är spanskt för mig!

haha!! =)

2008-06-11 @ 17:10:41
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0