Hur har jag lyckats?

Ingen Beez gjord den här gången.
Min undran idag gäller hur jag lyckats fixa mitt liv.
Det finns ingen annan plats jag skulle vilja vara på nu än just precis här. Ingen annans liv jag önskar var mitt eget. Ingen människa jag önskar fanns i mitt liv än de som finns här just nu.
Hur har jag lyckats?

Helgen har varit en enda stor utflykt.
Midsommar i Storasysters underbara regi. Med färskpotatis, gräddfil, gräslök och avrundande röda bär med glass. Underbara systerbarn. Underbara, allt som oftast, gigglande föräldrar. Underbar pojke. Underbart allt.
Nästintill lurade av luriga Rut med fuskträdgården.
Underbara flickor på det sagolikt vackra skäret. Vackra koppar, vacker trädgård och goda bakverk.
Som avslutning på en av bästa helger inhandlades fina nya koppar och fina nya gardiner. Sover numera även i ett hav av rött och har prunkande orange i hallen.








Fångad i ett asgarv

Jag kommer gå leende genom dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0