Attack mot helgen

Ölkorv, öl (givetvis), olika ostar, kex, vindruvor, nötter och chips.
Undrar just om die kollegen blir nöjda. De klankar alltid ner på mig och min oförmåga att ens koka makaroner. Att jag skulle kunna servera dem ngt ätbart ser de som ytterst osannolikt. 
Men vem kan misslyckas med att servera lite ost och kex?
Ni är varmt välkomna iaf.

Dags för sista fredagsrycket på jobb.
Tusen saker att göra.
Lika många kvar när jag drar i eftermiddag. =0)

Igår hade min underbara frisör redan sett ut min frisyr när jag kom dit.
Asymmetri aha.
Ascoolt är resultatet.
Man måset bara älska henne.
Tänk den som kunde åstadkomma ngt med flinka händer,
Det enda mina händer gör är fumlar och tappar.

Dags att väcka älskling.

Over and out. 

Kommentarer
Postat av: Beez

Hur mår Beez?

Hörde att sötisen var lite krasslig..

Saknade dig på träningen igår!! <3

2008-06-13 @ 18:01:48
Postat av: Gibbe

Haha!

Hoppsan, min dator krånglade till det där..

Förra kommentaren är ifrån mig.. =)

2008-06-13 @ 18:03:25
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0