En bra dag


Har ni någonannanstans sett två par fötter som passar bättre tillsammans?


Inget mer finns att säga.
Orkar inte dividera med mig själv längre, för ingen av mig har tillräckligt med argument för att vinna diskussionen.
Jag behöver en medlare.
"Jag protesterar, herr domare. Beez har inte tillräckligt med bevis för att påvisa sina påståenden. Rättegångern bör avbrytas i väntan på mer bevismaterial."
"Protesten godkännes."
Så jag lämnar slokörad rättegångssalen och lommar iväg utan min dom.
Jag lever dag för dag, och hoppas att du har rätt.


Om du lägger dig på mage på gräsmattan här utanför, så ser din vy ut så här. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du skriver så jäkla skönt! Och bilden är för övrigt underbar:)

2008-07-23 @ 09:51:35
URL: http://mariaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0