Sunkig loppis


Tuff brud på väg mot föräldrarhemmet och vidare ut till stor loppis på obygden bland kor och gärdsgårdar.

Underbara far fixade vår semesterfilm till dvd. Lycklig och tacksam dotter tackade och neg.

Efter många felkörningar nådde vi vår slutdestination. Loppis i Kornhult.
Jag och mor parkerat fint och spatserade in bland en miljon lustiga obygdsbor.
Hur kan så många orginal samlas på en idrottsplats mitt i ingenstans? Inte en vägskylt som pekar rätt ens.
En soffa var allt vi fann. Jag ville så hemskans gärna ha den men den rymdes inte i lilla lilla mammamobilen.
T lovade att spara den om den inte blev såld. Ta hem den till sin lya så får jag picka den där. Otroligt schyrre.


Så här såg det ut när vi ville åka hem. Bil bakom, bil framför, bil till vänster, bil till höger.
Hur komma ut tänker mamman?


Lördagens party med mina amigos blev mission completed. Thai, singstar, rom och cola och tequila rose.
Väl ute på stadens gator kom bakslaget. Barerna var tråkiga, tråkiga människor och tråkig musik. Trots oss badass crazy girlies så hände det inte mkt spännande.
Hemskjutsad vid tolv av snäll flicka städade jag undan, diskade alla glas och kröp ner under täcket. Det var kallt och ensamt. Var var du?

Nu väntar sista kvällen på egen hand.
Raggmunk, jordgubbar och glass, choklad och en bra film.

Jag går på nerkasade sockor, i ett par mjukisar och med håret på ända.
Jag trivs inte när inte du är här.
Lägenheten är inte trivsam när jag är här ensam.
Vill ha dig här.

Kommentarer
Postat av: Gibbs

bästa festkvällen på lääänge Beez <3

2008-07-07 @ 16:10:45
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0