Sömnlös i min bubbla

På rygg med händerna under huvudet. Vickar på tårna. 23:21
På mage med händerna under kudden. 23:52
På höger sida. Kliar mig på magen med vänsterhanden. 00:16
På vänster sida. Kastar av mig duntäcket i en outhärdlig värme. Kikar över axeln på röda siffror,00:57
01:37 är jag tillbaks på rygg och har sparkat ner täcket till fötterna.
Panik! Jag vill sova.
05:19. En minut tills helvetsjäklaklockan ringer.
05:56 Panik! Jag orkar inte jobba idag.

No connection.
Tillfälligt avbrott.
Kontrollera comportsinställningarna.
You´re out of gas.
Uttagsbelopp för stort.
Ingen pekdon anslutet till datorn.
You´re out of your fucking mind.

Känner mig trött, besviken och all alone.

Nämen, ha en bra dag då!
Over and gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0