Ett sista krafttag

Det var inte riktigt lika ansträngande att öppna ögonen i morse.
En arbetsvecka kvar att pinas igenom innan jag får vakna utan det ilskna vrålet från den hemskaste prylen som existerar.
Jag hatar min väckarklocka.

Fredagen var en underbar kväll. Längesen jag lade av så många asgarv. Det var mer än välbehövligt och jag tappade bort grubbleriet för ett tag.
Tack för maten och sällskapet söta du. Och tack för att du drog i mig lite så biljetten köptes. Annars hade jag aldrig fått tummen ur.
Skönaste denna kväll var ändå kommentaren om "uppfinningen" i din toastol. Underbara snurriga flickan hade aldrig tidigare sett ett doftblock som färgar toastolens vatten blått. Nämen, hur fungerar den? Den sprutar ut något eller?
Ha ha ha ha. Underbara flicka.

Helgen har varit avslappnande och jag känner mig lite lugnare idag.
Kanske att det här löser sig.
Kanske finns styrkan där fastän jag inte ser det.
Kanske står jag inte ensam längre.

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

Hoppas du får en trevlig måndag! ^^

2008-07-21 @ 08:07:16
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Avskyr väckarklockan! Din sista mening är kraftfull på något vis. Vacker.

2008-07-22 @ 18:07:33
URL: http://mariaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0