04:20

vaknade jag och var beyond vaken.
Jag kan inte gå upp nu... Vad skulle jag göra i två timmar innan jag kunde gå till jobb?
Slumrade en stund till
05:10 vaknar jag igen. Små små tiny myror kryper längs femur och ner förbi knäskålen.
Jag måste gå upp nu.
Så min morgon har bestått av en lång stunds läsning av mystisk och svårläst bok. Jag skall alldeles strax sätta in ögonen och väcka sömntutan. Sen är det lång skön promenad till jobb.

Helgen är helt min egen.
Middag med Beez, gå på stooooor loppis, giggla med mina flickor över en del öl, dansa discodans (damn vad det var längesen), sova länge i stor dubbelsäng, krama syskonbarn och se semesterfilm med mor och far.
Jag skall ta en kamera helg. Suck på mig att jag inte köpt min kamera ännu men den lilla tråkiga gamla får gå.
Nästa projekt är min kamera.

Well well. Får jag äntligen gå till jobb nu?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0