Snurrar

Staaaaaaaaaaaaaaaaanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir alldeles alldeles yr i mitt lilla lilla dvärghuvud.
I´m spinning around.
Allting svävar. Svävar utom kontroll. Över hustaken, jag ser den tråkiga fula lägenhetslängan ovanifrån. Hejdå! Ses kanske aldrig mer.
Arrrrrrrgggghhhhhhhh. En luftgrop.
Jag ser en regnbåge. När jag flyger genom den blir jag alldeles grön, lila och röd hela jag.
Jag vinkar på ett förbipasserande flygplan. SAS läser jag. Hej hej. vinkar jag till alla människor med gapande munnar.
Poff!!! Rakt in i en fiskmås. Fjädrarna spretar ur min mun. Jag spottar och fräser. Men jag svävar fortfarande.
Jag vet inte riktigt hur jag skall kunna komma ner på marken.
När och var ska jag landa.

Dags för lunchpromenad.
Steg steg steg steg. Det enda som räknas nu för tiden.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0