Lyckad kväll

Kul att se alla underbara vänner igen.
Mycket som vibrerade, snurrade, pulserade och skakade.
Mycket att smaka, lukta, känna och prova.
Tack för en hellyckad kväll min älskade vän.
Ölet slank ned. Lite vin slank ned.
Jag har aldrig är ett vanligt inslag i mina kretsar. Vilken ofta leder til många Va?! Har du?! och Det var ju bara en gång...
Snäll mor som för en gångs skull inte var min mor gav oss skjuts. Tacka henne J.
Rumpan skakades lite.
Taxi togs hem.
Mmmmmm. Det blev trots allt en lyckad kväll.
Nu tillbaks till sängen.
Huvudet pulserar lite. Och eftersom jag funderar på att visa mig på träningen idag så borde jag bota den.
Någon som känner Linus förresten?

Kommentarer
Postat av: tuvan

tack själv söta du!
bilderna e för roliga...hihi

2008-02-04 @ 19:25:35
Postat av: julis

jag har träffat linus.. han var med hos tuvan sist jag var där :p

2008-02-09 @ 08:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0