En underlig morgon

Halv fem vaknade jag. Slog av väckarklockan, som jag trodde ringde, och klev upp. Sen kom jag på att klockan inte alls hade ringt. Jag lade mig igen. Satte klockan igen. Och somnade. Tjugo över fem vaknade jag. Slog av väckarklockan, som jag trodde ringde, och klev upp, tog på mig kläderna och gick ut i köket. Väl där kom jag på att klockan inte alls hade ringt. Så jag gick och lade mig igen. Satte klockan. 
"Vad håller du på med?"
Sen ringde klockan på riktigt.


Ibland spelar min hjärna mig stora spratt.

Dags för frukost.

Idag är det fredag och jag är världens lyckligaste.

Sprallet kryper i mina små dvärgben och jag är galet full i fan.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, lite knäppt och lagom irriterande när man lurar sig själv så där.

2008-02-15 @ 08:41:36
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0