Dags för bak igen

"Nä jag behöver ingenting"
Sen kommer jag hem med huuuur mycket bråte som helst. Men resultatet är magnifikt. Hemmet lyser upp lite och har blivit mer prickigt och randigt. Mer oss.
Den änglalika koppen blev min till slut. Barnsligt vacker,

image56

Jag hade en underbar lördag.
Du gör mig glad.
Du gör mig hel.
Du gör mig lycklig.

Efter en typisk söndagsfrukost sitter jag i min pyjamas i soffan och lyssnar på Elin Sigvardsson. Hon ger mig ro.
Hur mysigt är det inte att äta frukost ensam i köket en söndagsmorron. Kaffekoppen, en rostad smörgås med ost och sylt och en bra bok.



Nu skall jag hoppa i kläder, promenera bort till affären och inhandla bakingredienser. Min älskling skall få de han vill ha.
Jag hoppas på en lika underbar söndag.

Over and out my beloved ones.


Kommentarer
Postat av: Simmis

Jättesöt mugg!!!

2008-02-10 @ 14:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0