Assymetri, tack

Bärfisen Johan ville inte gå i skolan. Mamma hon sa Det var inge bra för han hade en liten rymdraket som han fick i ett kalaspuffpaket och vart han åkte var det ingen som vet.

En alldeles utmärkt start på en alldeles otroligt skön dag.
Jag är pigg piggelin och redo för att reta gallfeber på min omgivning hela dagen.
Då jag sovit på tok för lite, inssssssssssssssoooooooomniiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa, är jag alldeles för mkt störig pissmyra för mitt eget bästa.

Frisören fick fria saxar igår. Assymetri var det som skulle vara den röda tråden på mitt huvud. Och assymetri blev det. Ascoolt.
Jag är helnöjd och tänker Outch vilken brud så fort jag glimtar mig i en spegel.

Jobba nu?!
Hmmmmmm. Var kan jag gömma mig idag?

Imorgon är det dags för roadtrip.
Yiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Over and out.

image60

Kommentarer
Postat av: Simmis

Snygg frisyr du skaffat! Dock har du lite större öron än jag minns!!

2008-02-28 @ 14:02:37
Postat av: julls

åå
lite större näsa?!

2008-03-02 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0