Snälla smurfar, sluta banka i mitt huvud

Först en öl i torra strupen, efter det så kommer supen.

I med vinet, ner med punschen, sist en groggbuffé.

Fy tusan vad jag och mina girlies kan dricka sprit.
Det får jag sota för i dag. Klockan är 12.30 och jdet enda jag har mäktat med är att kravla mig ur sängen och dunsa ner i soffan.
Konverserar med Tuve angående gårdagens bravader. "Va. Nä. Det gjorde jag väl inte. Eller?!"
Kameran konstaterar att Tuve och jag pussades vilt, att jag häppade och showade precis som vanligt och att det slurkades mången flaska.

Regnet skall trotsas efter ett hopp i och ur duschen. Ett besök på maxi inför stundande kalas för firande av mamman och svågern. Maxi därför att jag som alltid har noll planeringssinne och därför ännu inte inhandlat gåvor.
Räkor bjudes tydligen i föräldranas residens.

Bakisbeez måste bli hämtad av fadern pga alldeles för högt alkoholintag igår.
Pinsamt.
Varför kan inte deras yngsta dotter växa upp och sluta med denna spritförtäring?

Kvällen vill jag spendera med mys i soffan. En förfrågan skall läggas till berörd part.

Dags att hitta duschen.

Over and out.

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0