Sniffa nudelpulver

Eftermiddagen och kvällen igår spenderades med världens sötaste tösabit.

En lång och skön promenad längs vyerna av Laholm. Alla problem vädrades. Goda råd yttrades och skratten ekade bland de fina höstklädda träden i parken.

Maten lagades trots allt gemensamt. Allt flöt bra tills Beez råkade snorta upp nudelpulver i näsan. Hur jag lyckades med detta är ett mysterium.

Die Hard 4 skulle sedan ses uppkrupna i soffan med såväl popcorn som araccsbullar och godis.
Kan påpekas att det var med henne som mitt ytterst allvarliga nyttighetsvad inleddes för mindre än en vecka sedan.
Efter tio minuters spännande film somnar Beez mot vännens axel. Hon lägger en filt om mig och låter mig sova uppkrupen mot henne.
Hur skulle jag kunna finna en mer underbar vän?
Du är bäst gumman.

Satte mig sedan i jyggen för färd i riktning mot den härliga sängen. Flera bitchslapar i ansiktet och stereon på högsta volym och med skrålande stämma, höll jag mig vaken ända tills jag stupade i säng.

Tack för en myskväll.

Tycker så mycket om dig babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0