Jobbfest

Ett ölglas så stort att jag inte kunde lyfta det knappt, hamnade i min hand.
Getingen sjöngs om och om igen, med alla tillhörande rörelser.
Revben intogs, likaså en jätte god brownie.
Massa konstiga foton togs ur alla möjliga vinklar.
En stenkul kväll med alla arbetskollegor inne i dimman.
O var nog den roligaste.
Utan honom hade det inte blivit någon geting. =)

Och så kommer det en geting
genom luften som ett reaplan.
Och ger dig en liten snyting
mitt under röda kran.
Och så åker han i magen
med ett litet plask,
litet plask, litet plask.
Och så blir man lite dragen,
men pigg och rask,
pigg och rask, pigg och rask.

Nu bär det alldeles strax av mot nästa party. Men till detta partyt skall Beez rasta jyggen och således inte intaga någon alkohol.
Observera alla andra onyktra odrägliga människor, äta maten och sedan köra hem i tid för en luuugn kväll.
Hmmmm. En halvtimme på mig att hoppa ur träningsbrallorna och ikläda mig finkläder och picka upp min babe.
A little less conversation. A little more action please.

Over and out.
Nästa party...

image22 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0