En tröttsam dag

Jobbat från 07.00 till 22.00 med obetydliga pauser.
Synd om lilla jags huvud idag.

Jag lyckades med en uppgift som ingen trodde idag på jobb iaf. Imponerade på grabbarna gjorde jag.
That´s the way to go Beez.
Sen lagade jag en skakmaskin som inte skakade som den skulle. Nu skakar ska´kmaskinen skakande skakigt så fort man ber den om det.

Fy vad trött jag är.
Ögonen går i kors och fingrarana slinter på tangentbordet.
Skulle egentligen bara ut en sväng för att svara på ett ytterst viktigt mejl.

Sleep tight mina kära vänner.
Frågan är om jag hinner stänga av datorn innan jag faller i koma.
Snart dags att stiga upp igen ju.

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Mija

Ang stora vader ;) HÖRRNI! Gå in på www.duoboots.se DE säljer stövlar med STORA vadstorlekar! SUPER!!!

2007-10-23 @ 18:40:16
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0