Det var ankan

Die drei Kollegen und isch gjorde revolt idag. Vi rymde från arbetsplatsens fångenskap redan halv två. Ett Men men men var resten av avdelningens befolknings lama försök att stoppa oss. Men vi såg solens härliga strålar som reflekterades mot glaset och inget kunde hejda oss.

En parantesus idag är att världens underbaraste arbetskamrater måste finnas på min arbetsplats. Dagen idag har bringat fram gapskratt efter gapskratt, så att dagens stundande besök på gymmet tycks ytterst onödigt då magen värker av skrattkramp.
Klick på sönderscrollade fingrar rekommenderas.

Nåväl. Jyggen bar mig till Biltema för ett tappert sökande efter cykelbelysning. Attans vad mörkt det är och oroväckande hur snabbt det varma solskenet blir isande kallt höstmörker.
Smygandes i hyllorna bland alla gubbar i jakt på bilbatterier och muttrar hittade jag något alldeles för gulligt för att ligga i en hylla i männens paradis.
En rund vacker badrumsmatta med en anka på.

Men den gula ankungen på blå botten var kanske ett bottennapp.
Väl uppsliten ur plasten når dess fasansfulla odör mig. Varför känns denna lukt så bekant.
Sex. Gammalt sex luktar ankan.
Hujeda mig.
Så alla som skall berika mitt badrum med ett besök bör ha i åtanke att det inte är jag som haft hejdlöst sex på golvet i badrummet.
Det är ankan som stinker.


image23


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hahaha, en sån matta har mina grannar! Fast jag har aldrig känt att det luktar gammalt sex hos dem...

2007-10-19 @ 20:25:05
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: M

Ledsen om jag gör dig besviken nu, men killen hade bara helt vanliga skor. Typiskt.

2007-10-21 @ 13:42:52
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0