Allt känns så rätt

Jag känns rätt.
Just idag känns mitt liv alldeles perfekt.

Jag skulle överdriva big time om jag sa att dagen har varit perfekt. Istället för att trycka på snoozeknappen i morse kom jag åt någon annan, mycket dåligthumörgivande knapp. Istället för att sluta pipa ilsket på mig började klockhelvetet låta så där som det låter mellan radiofrekvenserna. *Ccccchhhhhhhhhhhhhh* Jätte högt.  I tron att det var en bombplansattack fick jag panik. Men lyckades till slut få av oväsendet efter att jag dunkat huvudet i sängbordet.

Men ändå vill jag påstå att mitt liv idag känns alldeles perfekt.
Underbara arbetskamrater som alltid piggar upp mig när jag är nere. Ingen kan vara deppig på vår arbetsplats till tonerna av "Don´t worry. Be happy".
Underbart sköna vänner som alltid är redo att underhålla och bli underhållna av de mest hysteriska anfall. En acceptans av att Beez är som hon är, utan förbehåll.
Söt och snäll pojke som tycker om mig trots att jag är knäpp och ibland ovanligt frustrerande jobbig. Jag skulle aldrig stå ut med mig.
Höstens underbara färger finns överallt omkring mig och ger mig ett skönt lugn.
Full av kärlek är jag idag.

Nu är det dags för ett spinningpass.

Over and out my beautiful friends.
Och kom ihåg, ingen är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0