Kallt om arslet

Min nya vana att promenera till jobb håller i sig fortfarande.
Det trodde ni inte va?!
Varje morgon träffar jag Juliet någonstan längs vägen. Det som förundrar mig litet är att det sker allt närmre och närmre min bostad för var dag som passerar.
Hmmmm. Detta kan ha flera olika orsaker då det finns flera olika variabler i ekvationen.

1. Juliet springer snabbare och snabbare för var dag som går. Bra om det är så, då vinner hon säkert det där maratonet hon tränar inför.
2. Vägen blir längre och längre för var dag som går. Det vore bra för min del, då får jag ju mer och mer motion.
3. Juliet fuskar och springer en snävare och snävare runda för var dag som går.
4. Beez sover allt längre på mornarna.

Jag kan inte på egen hand klura ut denna ekvation. Får fråga Juliet när vi möts på vär färd imorgondag igen.

En smart termometerlös Beez gick ut utan vare sig vantar och mössa idag. Med endast en t-shirt under en tunn jacka. Det är minus ute kan jag berätta. Frös arslet av ,ig både dit och hem.
Imorron är det mössa på.
Brrrrrrr.

Blopp ville idag fylla min mun med wienerbröd för att hålla mig tyst.
Det var utbildning.
Och jag behöver ju inte förklara mitt beteende på stilasittande events.
Tyst tror jag budskapet var.

Imorgon är det den stora dagen.
Halvvägs till 50.
Hujeda mig.

Over and out amigos.

image36


Okej. Det kanske inte ser aptitligt ut just på denna bild. Jag kan ha förvanskat det lite i min kamera. 
Men det är mat. Riktig mat. Ser ni det?!

 

Kommentarer
Postat av: julls

jag tror att det är vägen som blir längre och längre.. jag har också märkt av det.. blir tröttare och tröttare för varje dag som går.. så det kan helt enkelt inte finnas nån annan förklaring.

2007-12-02 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0