Beröm

Idag var det dags för ett sk medarbetarsamtal. Inlåst på chefens kontor i mer än en timme skull Beez kvaliteter och de inte så fullt charmiga delarna av det som är jag diskuteras.
Utkommen därifrån förstod jag inte riktigt hur det hade gått till.
Fler ansvarsområden som jag inte riktigt begriper hur han vågar lägga på bubbelBeez och fler kurser och utbildningar inbokade inom område som jag inte trodde att jag skulle få tillåtelse att arbeta inom.
Beröm över hur snabbt jag kommit in i arbetet och i gruppen.
Inget att klaga på.
Du hinner ju med att göra betydligt mer än vad jag trodde du skulle.

Glad glad glad blir Beez när hon inser att hon inte bubblar bort allt utan faktiskt imponerar på någon.

Kommentarer
Postat av: cajjan

hello. tröjan kommer från H&M, men är ganska länge sen..

2007-11-29 @ 19:31:32
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0