Tennis med bratsen i Båstad på schemat

Godmorgon godmorgon!
Eller det vet jag inte förstås. Bakis är jag minsann. Såg äntligen Harry Potter igår. Sen skulle det bli en öl på uteserveringen.
En öl blev till många blev till flera blev till drink blev till en drink till blev till biljard blev till onykter vid sjutiden.
Hemcyklandes vid elva när alla andra vart på väg in mot stan vart det ganska vingligt.

Så när det förskräckliga pipet nådde mina öron vid åttasnåret var det inga pigga glada ögon som slogs upp.
Lagom utvilad bus idag.
Men ingenting som inte lite Gessle löser.

Börjar fundera på min tennis/bratslook. Hmmm. Ngt babyrosa, litet åtsittande med liten, alldeles för liten, kjol.
Eller så skiter jag i det och ser ut som fan. Kanske inte ens skall duscha utan bara se ut som det troll jag är. Inte tittat mig i speglen ännu men känner att håret står på alla ändor det kan. Suck.
Ja ja.
Måste kila.

Tjingeling!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0