Jag är sååå glad

För att det är fredag idag.
För att det inte regnar ute.
För att jag är kär.
För att jag ska träna idag, med min nya rosa vattenflaska.
För att det snart är semester.
För att det är lunch om fem minuter.
För att den nya Harry Potter filmen äntligen är på bio.
För att jag har en cykel och slapp gå till jobb imorse.
För att jag ska på utflykt med min syster på onsdag.
För att  det finns så goa människor runt omkring mig.
För att det var en gullig tant som hälsade på mig vid övergångsstället imorse.
För att det är fredagen den trettonde idag och det fortfarande inte inträffat ngt förödande.
För att det är the Ark på radion.
För att mina tennisbiljetter märkta personal, hmmmm..., har kommit.
För att jag har grönrandiga sockor på mig.
För att jag finns helt enkelt.

Vad skulle världen vara utan bus?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Syster Rebecka

Kul det här med en blogg, fast jag inte riktigt förstår mig på det.
Hoppas vår utflykt på onsdag blir av nu bara, mag flunsan är inte så skojjig och idag ligger Kenneth inbäddad. Nu är det bara jag kvar..... usch o blä. Marie sa att det alltid behövdes städtanter på lasarettet så när jag återigen blir arbetslös så ska jag ringa dit minsann
Bye bye

2007-07-14 @ 11:35:01
Postat av: Pontus

Ja vad skulle världen vara utan bus? Skittråkig. Kram =)

2007-07-19 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0