Irriterad

På att människor går långsamt.
På att den kön jag hamnar i alltid har en kassörska som måste ringa och fråga efter priset på den där deodoranten´som inte går att slå in.
På att det regnar.
På att det är långt till semestern.
På att fjärrkontrollen till TV:n är försvunnen.
På att knappen på micron har trillat av.
På att jag inte har ngn persienn i sovrummet.
På att knappen på MP3 spelaren är sönder.
På att bananen är övermogen.
På att jag har en dålig hårdag.
På att jag ännu inte har köpt ett nytt lås till mitt skåp så jag får ta med precis allting in till mitt skrivbord.
På att jag ännu inte köpt mig en ny vattenflaska så att jag måste skruva av korken på den återanvända colaflaskan varje gång jag skall dricka på träningen.
På att jag aldrig köper mer än ett paket mjölk när jag handlar så att jag idag igen måste åka inom maxi.
På att mina glasögon är för stora så de trillar ner på näsan.
På att jag har träningsvärk i låren så det gör ont var gång jag skall sätta mig på toan.
På att det just nu kliar så där okristligt mycket under min fot så att jag måste ta av mig skon för att frenetiskt klia bort kliet.

Ha en riktigt bra dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0