Två störda små flickor

Jag och min älskade fästmö gjorde idag något som egentligen vart alldeles för vridet för att ens vi skulle göra det.
Avslöjandet kommer förmodligen i dagarna.
Men jag kan säga så långt som att jag inte skrattat så hysteriskt mycket på flera veckor. Och eftersom mitt orala flöde till stor del består av gapskratt så säger detta inte lite...
Go babe go.
Vi är sinnessjukt grymma.

Dagen på arbetet var tråkig, jobbig och slitsam.
Ensam pga sjukdom (snälla snälla jag vill inte ha kräksjuka) utlandsvistelse, barnledighet, allmänt bortfall och närvarande men fråvarande hade jag en trååååååkig dag.

Jag är glad glad glad att jag har dig min söta söta lilla vän.
Tänk om ja inte hittat dig.
Ingen kunde få ner mitt humör efter vår lekstund idag.

Hellre fly till sängen än illa fäkta i  vissa samanhang.
För ibland fäktar jag så mycket och ofta i onödan, att det är bättre att bara lägga sig på armarna och falla i sömn.

Idag älskar jag bara.
Inget svart finnes i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: vännen

hahaha inte mitt humör heller. De va på topp! tom när ja sov:)

2008-01-04 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0