Thank god it´s Monday

And it starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Where ever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go




Idag har de känts skönt att det är måndag.
Hjärnan fokuserar avtal att printa ut och be folk skriva under, genomgång av ny armatur att fästa i taket, ny utrustning att prova och tingester att laga.
Att fokusera på något. Att klara av något. Att folk uppskattar det man gör. Att kunna hantera situationen.
En skön känsla.

Mat har lagats idag.
En liten nap på soffan.
Tända ljus.
Skön musik.
Underbar måndag.

Älskar den nya favvolåten.
Tänker på söt söt pojke när jag hör den.
Oftast är jag faktiskt kär och lycklig.
Som idag.

Världens största kram vill jag ha.
Av dej.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du skriver öppet och behagligt! Tack förresten för fin kommentar hos mig:)

2007-12-11 @ 21:22:55
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0