Tappa bort mig i fem år

"Hur kan någon tappa bort sig själv och sen komma in på en polisstation fem år senare och säga att man inte minns vart man varit?"
Ni har säkert läst i tidningen om mannen från London. Tappade bort sig i en kajak.
Svaret jag fick var;
"Jag tycker att det låter som en typisk Beez grej att göra"
Tack för den käre kollega.
Så fatalt kan jag väl inte tappa bort mig själv?

Raggmunk med bacon är tillagat i mitt hem idag.
Efter två dagar utan lunch på jobb fick det vara nog.
Riktig bondemat för en flicka från landet.

Sova med linser bör du inte göra.
För när man vaknar är det ytterst obehagligt att pilla ur dem.
Sen ser man ut att vara riktigt riktigt bakis och rödögd hela dagen.

Efter lördagens 25 års firande är jag en sliten sliten flicka.
Men fat ass vad skoj vi hade.
Thank you lads.

Over and out, the tea is calling out my name.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0