Någonstans med dig

image48


Efter en promenad på berget i pissande regn har jag slagit mig ner i soffan och ätit frukost. (klockan 13 är väl bättre än att inte äta frukost alls?Jag måste skärpa till mina matvanor.... )
Jag lyssnar till the Doors Touch me och mår perfekt.
Skall strax ta mig en varm dusch och sedan göra en stor kopp te och krypa ner under filt och se en film i väntan på min älskling.

New York hade varit en grym stad att bo i tror jag.
Man blir härligt ouppmärksammad.
Du kan gå i din egen bubbla och se ut precis hur du vill. Bete dig precis hur du vill.
Jag trivs här och kan likväl ha denna stad som mitt hem men jag vill se världen.
Hade varit skönt att slippa allt gammalt skit som finns i denna stad, men även trist att lämna de underbara människor som jag har här.
Jag kan fara någonstans med dig eller bara stanna här.

Så länge jag har dig, är hemma där vi är, var vi än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0