Lilla My

Jag tror årets klipp är gjort.

image46



Jag skulle vilja beställa en klipptid.
När kan du komma?
Hm, typ nu.
Okej var här om tio min.

Frulle var inte att tänka på. Mascara på, kan ju inte se ut som kom-och-hjälp-mig när man ska till frissan. Tänderna borstas. Ett tappert försök att pumpa cykeln, Fan jag lyckades inte denna gången heller. Vad är det för jäkla däck? Det är sjukt svårt att svänga när man inte har luft i framdäcket. Ännu svårare i onyktert tillstånd, därav hamnade jag i husväggen efter en för tvär kurva sist...
Bara fem minuter sen damp jag ner i stolen.
Hur sjukt skönt är det inte att bli masserad i hårbotten när man shamponeras hos frissan? Jag njuter som en liten chinchilla. Nästan så man vill börja spinna. Men det hade varit sinnessjukt.
Med lite mer lugg och lite kortare längder är jag än en gång riktigt nöjd med min frisörs insats.
Snart är jag helt snagg. Nu kan det inte bli kortare.

Juliet nåddes på handyn och äntligen fick jag se hennes vackra nuna igen. Alltför längesedan sist. Jag är en dålig människa som är alltför usel på att ringa mina underbara vänner.
En grönrandig tröja köptes. Likväl ett svart urgulligt linne till nyår, med nyinköpta knallgröna ögonskuggan så kan jag bli en pärla denna afton. 
Men det absoluta köpet var min Lilla My topp. Måste vara ett av årets absoluta favoritköp. 

Mitt röda nagellack sedan julafton gör sig inte riktigt lika bra i detta skede. Måste komma ihåg att remova det innan jag lämnar lyan.
Nästa anhalt är Eurostop för inköpet av bubbel till nyår.
Planerna för denna afto skulle jag filurat ut idag. Det var mina order. Men jag har inte kommit på något.
Men ett nytt linne har jag iaf.


image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0