Jag är en lycklig flicka

Idag var det en kollektivt dålig-humör-dag på jobb.
Men jag med mina yviga sprattiga julkänslor blandat med ett stort mått härliga kärleksfjärilar i magen kunde inte göra dem sällskap.
Underbara underbara underbara du.

Efter jobb köptes syster stors julklapp. Eftersom du sade det du önskade dig kanske den blir lite tråkig. Men fina är de iallafall.
En härlig kofta inköptes på Indiska. Äntligen fann jag min gröna gosiga kofta.

Tre ord i ett mess gjorde mig idag så glad.
Kommer på lördag.
Åååååå vad jag älskar dig bror. Och saknar dig.

Idag är Beez en lycklig och harmonisk människa.
Den enda känsla som finns inuti mig är glädje.
Jag är så glad att jag har hittat världens bäste pojke, att jag har världens bästa vänner, att min familj hör ihop med så starka band, att jag känner att jag börjat hitta harmoni i mitt liv, en fast punkt.

Det känns som om jag trots alla era tvivel hittat rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0