nothing really scares us no longer, we´ve told the nastiest words we could find

if this is it, then who´s fooling who? my baby and i.

Jobba extra på sin semester, hur kunde min lilla mygghjärna gå med på det?
Ja, ja. Nu är det bestämt.
Kan bli kul att se alla gamla bekanta tanter och gubbar. Som vanligt kommer de säkert vara sura på mig och tycka att jag pratar alldeles för mycket, går alldeles för långsamt och är alltjämt alldeles  för disträ.
Men annars kan det bli ganska trevligt. Gå och lulla lite för mig själv i min lilla bubbla.

Många tankar passerade i mygghjärnans nervkopplingar idag, under promenaden på berget.

Att vara eller inte vara torde vara dagens fråga.
Vara helt ledig på sin semester, eller jobba extra. Ja, det besvarade vi ganska snabbt. *suck*
Vara glad eller sorgset funderande en dag som denna? Underligt nog är svaret glad, väldigt glad.
Vara hungrig på makaroner och köttbullar eller på mackor och yoggi. Gissa svaret på den mina kära vänner.
Vara lättad eller arg för att vädret vände från stekande sol till svalt molnigt. Lättad torde vara svaret då jag blir så rastlös av allt solande.
Vara kär eller inte? Härlig känsla att vara kär, men ack så förödande.

Hellre vara hatad för den man är, än älskad för något man inte är.



image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0